maanantaina, syyskuuta 26, 2005

Valkulle terveisiä

Aloitin projektini tulla 90-kiloiseksi teräksiseksi jumalaksi. Häpeäkseni on myönnettävät että koin ensimmäisen epäuskon tunteen jo siinä vaiheessa kun käsipainojen rivistö näytti alkavan 25 kilosta ja jatkuvan aina parahultaisiin 100 kilon painoihin asti. Ehdin ihmettelemään millaisilla paloilla paikalliset opiskelijat on varustettu kunnes tajusin, että käytössä oleva mittayksikkö olikin pauna. Sitten mulle tuli ikävä valkkua ja Timoa. Kun tuolla jossain olisi joku joka heittäisi mulle Axe-pullon ja sanoisi turvallisella äänellään ne maagiset kaksi sanaa: "RakastHyvä puntti!". Tunteet vyöryivät hallitsemattomana ylitseni kuunnellessani salilla suurien tulkitsijoiden klassikkosävelmiä, musiikkia isolla kirjaimella. Haddawayn sanoin:


What is love
Oh baby, don't hurt me
Don't hurt me no more
Oh, baby don't hurt me
Don't hurt me no more

What is love
Yeah



Luulin, ei, tiesin ettei Radio Cityn herätysliikkeestä voisi enää vajota alemmaksi. Rokkia ja sporttia? Pelimies Linnanahde? Yksi sana sulle: Haddaway.

Venäytin selkäni enkä saanut töissä aikaiseksi mitään.

6 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Luotan sun mentaalipuoleen fifty sixty. Kunhan muistat, että rauta painaa siellä saman kuin täällä. Ja kun tuntuu oikein pahalta, voit pohtia, vetäiskö Timo vielä yhen toiston. Jokainen tsäänssi on mahdollisuus.

T: Etä-Valkku

PS. Sulle on jo hankittu korvike, jolla ysikytä on taatusti kasassa.

11:51 ap.  
Blogger erityistutkija said...

Tää on juuri tätä taas: kaksi viikkoa poissa ja korvike on jo löytynyt. Kenen 90+ lihaa siellä nyt piinataan?

7:55 ip.  
Blogger Tiedemies said...

Hei, kuule. Siihen ysikymppiin ei sunkaltainen kynäniska pääse muulla kun makkara-sohvadieetillä tai piikittämällä.

Oot liian vanha jo, sano.

2:15 ap.  
Anonymous Anonyymi said...

Entinen seinänaapurisi. Valkoinen mies, upseeri ja voittaja.

T: Valkku

4:05 ap.  
Blogger erityistutkija said...

Tiedemies: Hei, sä et voi kertoa mulle mitä mä voin ja mitä mä en voi. Musta voi tulla 90-kiloinen teräksinen jumala koska mä olen sitä mieltä. Sitäpaitsi yks Salkkarien käsikirjoittajakin sano internetskussa et mikä tahansa on mahdollista kenelle vaan kun vaan tarpeeks kauan koittaa. Ite oot vanha ja ihan tyhmä.

(Tosin tänään salilla harjoitteli naisten lentopallojoukkue ja ne oli kaikki mua päätä pidempiä ja todennäköisesti lähempänä 90 kiloa kuin minä koskaan, mutta tyttärillä oli kyllä komeat jalkalihakset.)

Valkku: Ovatko Timo ja Upseeri jo kisanneet sun suosiosta? Montako Upseeri antaa sulle kussakin lajissa? Entä jälkipelit suihkussa?

8:52 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Liioittelin ja leikin kylmästi tunteillasi kun puhuin korvaamisesta. Kukaan ei pysty syrjäyttämään suosikkipojuani raudan alttarilla. Kukaan ei pääse lähellekään.

Upseerilla oli oma ohjelma, eikä se edes suihkutellut kanssamme.

T: Valkku

4:30 ap.  

Lähetä kommentti

<< Home